Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Rejestry, ewidencje, archiwa

Rejestry, ewidencje, archiwa i zasady ich udostępniania.

  1. Rejestry i ewidencje prowadzone w ramach działalności statutowej przedszkola
  2. Rejestry i ewidencje związane z kontrolą realizacji obowiązku rocznego przygotowania przedszkolnego dzieci 6 – letnich
  3. Baza danych systemu informacji oświatowej
  4. Rejestr wypadków dzieci
  5. Iprzedszkole – elektroniczna baza danych dzieci do rozliczania opłat za świadczenia przedszkola
  6. Rejestr pracowników wraz z ewidencją akt osobowych
  7. Rejestr aktów i zaświadczeń dotyczących awansu zawodowego nauczycieli
  8. Protokoły zebrań rady pedagogicznej
  9. Składnica akt
  10. Sposób udostępniania informacji
  11. Rejestr zarządzeń dyrektora
  12. Rejestr decyzji dyrektora
  13. Rejestr wydanych zaświadczeń
  14. Rejestr wydanych upoważnień i pełnomocnictw
  15. Rejestr uprawnień dostępu do danych osobowych
  16. Księga korespondencji
  17. Księgi inwentarzowe
  18. Ewidencja pieczęci

Dokumenty archiwalne udostępniane są na terenie przedszkola osobom upoważnionym na ich wniosek.

Sposoby i zasady udostępniania danych zawartych w rejestrach i ewidencjach:

Dokumenty udostępniane są powołanym do tego organom kontrolującym na terenie placówki.

Podmiot udostępniający informację:
Przedszkole Miejskie nr 112 w Łodzi
odpowiada: Sylwia Dobrodziej
data: 20-10-2020
wytworzył: Sylwia Dobrodziej
data: 20-10-2020
data: 20-10-2020
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 20-10-2020 - Edycja treści
  • 29-09-2020 - Edycja treści
  • 03-01-2020 - Edycja treści
  • 23-08-2019 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 149