Rejestry, ewidencje, archiwa
Rejestry, ewidencje, archiwa i zasady ich udostępniania.
- Rejestry i ewidencje prowadzone w ramach działalności statutowej przedszkola
- Rejestry i ewidencje związane z kontrolą realizacji obowiązku rocznego przygotowania przedszkolnego dzieci 6 – letnich
- Baza danych systemu informacji oświatowej
- Rejestr wypadków dzieci
- Iprzedszkole – elektroniczna baza danych dzieci do rozliczania opłat za świadczenia przedszkola
- Rejestr pracowników wraz z ewidencją akt osobowych
- Rejestr aktów i zaświadczeń dotyczących awansu zawodowego nauczycieli
- Protokoły zebrań rady pedagogicznej
- Składnica akt
- Sposób udostępniania informacji
- Rejestr zarządzeń dyrektora
- Rejestr decyzji dyrektora
- Rejestr wydanych zaświadczeń
- Rejestr wydanych upoważnień i pełnomocnictw
- Rejestr uprawnień dostępu do danych osobowych
- Księga korespondencji
- Księgi inwentarzowe
- Ewidencja pieczęci
Dokumenty archiwalne udostępniane są na terenie przedszkola osobom upoważnionym na ich wniosek.
Sposoby i zasady udostępniania danych zawartych w rejestrach i ewidencjach:
Dokumenty udostępniane są powołanym do tego organom kontrolującym na terenie placówki.
Dziennik zmian strony
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 20-10-2020 - Edycja treści
- 29-09-2020 - Edycja treści
- 03-01-2020 - Edycja treści
- 23-08-2019 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 149