Sposób załatwiania spraw
Elektroniczna skrzynka podawcza
Przedszkole przyjmuje i załatwia sprawy dotyczące edukacji, kadr, finansów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa:
dokumentację kancelaryjną - wg instrukcji kancelaryjnej,
dokumentacje kadrową i finansową wg odrębnych przepisów.
SPRAWY PROWADZONE PRZEZ PRZEDSZKOLE MIEJSKIE NR 112:
- EDUKACJA:
- zapisy do przedszkola,
- obowiązek rocznego przygotowania przedszkolnego,
- wydawanie informacji o dziecku,
- prowadzenie dzienników zajęć przedszkola.
- SPRAWY ADMINISTRACYJNE:
- pobieranie opłat za świadczenia przedszkola,
- wydawanie zaświadczeń,
- wydawanie decyzji w sprawie obniżenia lub zwolnienia z opłat za przedszkole,
- SPRAWY KADROWE:
- sprawy osobowe nauczycieli i pracowników niepedagogicznych.
- SPRAWOZDAWCZOŚĆ:
- raporty,
- sprawozdania.
- ARCHIWUM:
- akta osobowe pracowników,
- dzienniki zajęć przedszkola,
- protokoły z zebrań Rady Pedagogicznej wraz z uchwałami,
- zarządzenia wewnętrzne dyrektora przedszkola,
- dokumentacja Rady Rodziców,
- dokumentacja finansowa przedszkola.
- FINANSE PRZEDSZKOLA:
- sprawy dotyczące działalności finansowej przedszkola udostępniane są organowi prowadzącemu lub organowi kontrolującemu placówkę.
TRYB ZAŁATWIANIA SPRAW:
- Przyjęcie lub wypisanie dziecka z przedszkola, zaświadczenia, wydawanie decyzji, opinii, sprawy organizacyjne, wnioski, skargi: dyrektor przedszkola (codziennie w godzinach 8 - 16)
- Odpłatność za przedszkole: intendent ( codziennie w godzinach 9-17)
- Bieżące informacje o dziecku: nauczycielki poszczególnych grup.
- Konsultacje indywidualne dla rodziców: nauczycielki grup zgodnie z terminarzem
SPOSÓB ZAŁATWIANIA SPRAW:
sprawy można załatwiać ustnie lub pisemnie, sprawy załatwia się według kolejności ich wpływu i stopnia trudności.
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 20-10-2020 - Edycja treści
- 28-09-2020 - Edycja treści
- 16-01-2020 - Edycja treści
- 23-08-2019 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 183